Vi har ledig en 100 % stilling som BPA-rådgiver. Administrasjonen er i dag lokalisert i Inspiria-bygget på Grålum i Sarpsborg, men vi vurderer å flytte kontoret nærmere Moss.

Rollen som BPA-rådgiver er en viktig nøkkelstilling i vår organisasjon. Den innebærer utstrakt kontakt med våre kunder og direkte kontakt med virksomhetens oppdragsgivere. Som BPA-rådgiver har du ansvar for igangsetting av nye BPA-ordninger, samt ansvar for kontinuerlig oppfølging av nye og eksisterende kunder. Stillingen passer for deg som liker å tilrettelegge, jobbe proaktivt, løse ulike typer utfordringer og følge opp slik at kundene får den avtalte tjeneste og service.

Stillingen innebærer noe reisevirksomhet i forbindelse med kundekontakt og representasjon.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Hovedkontakt, samarbeidspartner og rådgiver overfor kunder
  • Rekruttering av assistenter (i samarbeid med kunden)
  • Igangsetting av nye ordninger, hvilket inkluderer opplæring av nye kunder og hans/hennes assistenter.
  • Jevnlig oppfølging av den enkelte BPA-ordning (kunde og assistenter)
  • Bevarelse og oppfølging av anbudsforespørsler
  • Kontakt med oppdragsgiver, være bindeledd mellom kommuner og virksomheten
  • Diverse administrative oppgaver knyttet til hovedoppgavene, inkl. rapportering til oppdragsgivere

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på høgskolenivå innen helsefag, sosialfag eller pedagogikk er ønskelig
  • Erfaring fra tilsvarende eller sammenlignbare arbeidsoppgaver
  • God kjennskap til arbeidsmiljøloven, spesielt arbeidstidsbestemmelsene
  • Erfaring fra hjemmebaserte tjenester eller omsorgs-/boenheter vil være en fordel
  • God fremstillings- og kommunikasjonsevne
  • Norskkunnskaper, – flytende muntlig og skriftlig
  • Mestrer word, excel og powerpoint

Personlige egenskaper:

  • Utadvendt og trygg som person, liker å jobbe med ulike typer mennesker
  • Løsningsorientert og evner å arbeide selvstendig
  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • Evner å ta eierskap og jobbe proaktivt
  • Kundefokus, følger opp og avslutter henvendelser/oppgaver
  • Serviceinnstilt, men samtidig tydelig på hva som gjelder
  • Positiv og fleksibel

Vi tilbyrutfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø. Konkurransedyktig lønn og forsikringsordninger. Karriere- og utviklingsmuligheter i en organisasjon i vekst.

Synes du dette virker spennende? Send da din søknad og cv til gronsveen@optimalassistanse.no. Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Søknadsfrist: 07.01.18.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Wenche Grønsveen, telefon 950 22 759.